Friday 15 April 2011

rancangan aktiviti ujung minggu mak bdk...

salam semua...

this weekend aku dah rancang ape yg aku nak buat kte mula dr ari sabtu ok:-

sabtu:
1) bgn pg2 hantar ank g nursery
2) nak kemas umah atas, bwh, depan, belakang, luar & dalam (nak tgk perkembang pokok cili & pokok limau kasturi aku)
3) tgh ari msk pastu amik mika & gurl2 dr nursery...
4) petang relex2 dulu pastu nak try resipe tauhu tulip yg member sek aku bg...
5) lepak2 lg kat umah je... (psl hubby kene keje kat litar sepang start ptg spai subuh bsk)
note: so, ari sabtu malam aku ber3 je ngan ank2 kat umah...

ahad:
1) maybe nak g lumut nak tgk ari terbuka TLDM (ahad nie ari TLDM)
Note: tgk la kalu hubby larat & dpt payment on time....hehehehe... (harap2 la)
2) kalu jd g lumut... jln2 la nama nye 1 ari....amik gmbr...

i2 la perancangan ujung minggu aku... kalu jd g lumut aku akan post kan gmbr2 kapal & pemandangan kat sana ye... selamat berhujung minggu semua....hehehehe...

harap2 la hubby dpt payment on time... bleh g jln2... yahooo... mak bdk plak yg excited... hahahahaha...

Note: tetiba plak teringat Hari TLDM 2004 adalah 1st day aku dating ngan hubby aku... kuar dating pkai uniform TLDM lg hubby aku time 2... hahahaha.....Moga kebahagian kami berkekalan hingga ke syurga...AMIN....

No comments:

Post a Comment