Wednesday 25 May 2011

huhuhuhu... bujet mak budak lari bln nie...

salam...

rs  Rasanye dah lama aku x update blog aku nie.... bz sikit & kurang bernasib baik bln nie...

uhuhuhu... bujet aku lari bln nie... semua gara bln nie cik viv aku skit awal bln... pastu skrg nie en. sony aku plak meninggal... dah arwah dah die pun cume aku xtanam2 je lg.... pastu kasut jln & selipar aku kene curi dek ank puppy... curi sebelah je plak 2... ahad lps baru jpe jenazahnye... uhuhuhu... duit lg beli selipar & kasut.... nie nak kene ganti en. sony plak... uhuhuhu...duit lg... ape la nasib aku nie... harap2 bln nie rezeki aku melimpah ruah la... AMIN....

tp last weekend seronok psl dah lama giler aku xg picnik.... so ahad lps aku 1 famili, famili adk ipar aku & mak bpk mertua aku g picnik kat sg. congkak... abg mika la org yg pling seronok mandi... pastu aku baru belikan die pelampung yg pkai kat lengan 2... mula2 xnak pkai spai kene marah & paksa baru pkai... last2 xnak bukak & xnak naik... org lain semua dah xtahan sejuk die msh lg nak mandi...

yg c gurgul plak biase la ank no 2.... semua 2nd hand la... cian kat die... tp xpe die seronok je pkai pelampung spiderman abg die 2.....ok la aku upload gmbr2 time ktorg g picnik last weekend...

ngan atok pj

mula2 xnak pkai pastu xnak bukak plak

abg mika buat kuak lentang

mentang2 pkai pelampung xnak kene pegang


seronoknye abg mika...

gurgul buat muke pelik...











nie la pondok yg ktorg sewa utk lepak2 & relex2...











Note: wpun byk sgt dugaan bln nie... hidup mesti kene ceria selalu...

No comments:

Post a Comment